milqin
Pierwszy Kwietnia. A mi żarty chyba nie w głowie.
Ktoś mi Koftę w komentarzach napisał. Oj marzę marzę i to bardzo. I może za dużo Czesława słucham ;)



Czesław Śpiewa jest zespołem muzycznie doskonałym, ale niestety pomysł na czatowe teksty (płyta "Debiut") nie jest chyba najbardziej trafiony. Ale ma to też swój urok w niektórych piosenkach. Powyższy teledysk pochodzi z drugiej płyty zespołu "Pop". Na szczęście część jest po angielsku i nie muszę rozumieć słów. ;)

Skończyłam kartkę dla Jasia. Ogólnie nie miałam jakiejś głębszej koncepcji i jak zwykle wyszło coś dziwnego. Zwłaszcza na końcu. Przekombinowałam, ale cóż... ;)
Papiery z POLSKRAPEX (hi hi hi), stempel napis też, bo nie napis, tylko liść to z Lemonade (przyszedł prezent od Sjestry)
Bo ćwiek, kwiatki, perełki na motylkach, crackle accent też pochodzą z POLSKRAPEX (hi hi hi - nie mogę z tego pomysłu)







No i na koniec info o candy w skrapki.pl