milqin
Jakiś czas temu postanowiłam zniszczyć swojego bloga, tak więc usunęłam ponad 100 (szok) wpisów. Troszkę podyktowane było to "trudną sytuacją życiową". Czasem trzeba odejść, żeby móc powrócić. Za powrót (mam nadzieję, że mi się uda) dziękuję trzem osobom. Lence za rozmowę (dziękuję :* ), X. za pojawienie się w najlepszej chwili i D.K. za otwarcie "pewnych kanałów".
Od mojej ostatniej wizyty tutaj (lipiec? sierpień?) powstały jeszcze może 3 prace, ale nie jestem z nich wystarczająco zadowolona, by pokazać...

Trochę o pracy. Kartka powstała z okazji 22. urodzin pewnej miłej Ani. Kolory iwonkowe ;) Papiery i stempel ze scrap.com.pl.


5 Responses
  1. kirke_kasia Says:

    chyba czasami każdy ma ochotę rzucić wszystko w diabły...ale dobrze że wróciłaś i zaczynasz od nowa. Powodzenia:)


  2. Lena Wz Says:

    Michalinko, cieszę się, że wróciłaś, nawet nie wiesz JAK!!!
    Kartka świetna! Wierzę w Ciebie i w Twoją wenę :-)
    Mocno Cię ściskam :* :* :*


  3. Calista Says:

    Wspaniale że wracasz! :D
    trzymam kciuki za powrót na stałe i wszystko co sama sobie życzysz.
    Karteczka super kolorystycznie dobrana.


  4. Super, że wróciłaś! Mam nadzieję, że zobaczymy się w sobotę :D Krulik


  5. Katrina Says:

    Milqin, cieszę się z Twojego powrotu. :) I życzę dużo energii do dalszego tworzenia. :* :*